ZASADY PISANIA NA FORUM

1. Na forum zwracamy się do siebie po imieniu lub nicku, wypowiadamy się we własnym imieniu.
2. Na forum obowiązuje zasada jeden użytkownik = jedno konto
3. Nie używamy słów niecenzuralnych
4. Szanujemy siebie nawzajem
5. Kopiując i wklejając na forum tekst napisany przez inna osobę podajemy źródło oraz nazwisko autora tekstu

Surowo zabrania się:

- używania obraźliwych awatarów
- kopiowania zdjęć z galerii i rozpowszechniania ich w sieci
- namawiania do zażywania środków psychoaktywnych
- wstawiania linków do innych stron
- reklamowania leków

PRAWA UŻYTKOWNIKÓW i ADMINISTRACJI

Każdy użytkownik ma prawo:

1. Poprosić administratora o usunięcie konta z portalu.
1..Konto zostanie usunięte po upływie 24 godzin od wpłynięcia prośby. Posty są własnością forum i pozostają nienaruszone
2. Posiadania własnej galerii
3. Zmiany loginu, hasła, podanych danych osobowych

Administracja ma prawo:

1. Do usunięcia użytkownika bez podania przyczyny jeżeli uzna że szkodzi on całemu portalowi

Moderatorzy oraz administracja maja obowiązek:

1. Dbać o porządek na forum
2. Dbać o bezpieczeństwo poszczególnych userów
3. Pomagać userom w sprawach technicznych dotyczących użytkowania forum

Moderatorzy oraz administracja maja prawo:

1. Dzielić, łączyć, usuwać zamykać tematy oraz edytować pojedyncze posty
2. Wydzielić z wątku off-top - autorem nowego wątku staje się osoba, która off-top rozpoczęła
3. Ostrzec użytkownika oraz zastosować środek zapobiegawczy w postaci zablokowania możliwości pisania na forum

Prywatne wiadomości:

PW służą do prywatnych rozmów między dwoma użytkownikami. Podobnie jak na forum ogólnym obowiązuje zakaz obrażania innego Użytkownika.
W przypadku nieprzestrzegania tego zakazu Użytkownik, który go złamał otrzymuje czasowego bana na okres 3 dni.Jeśli sytuacja ze strony Użytkownika będzie się powtarzała może on otrzymać całkowity zakaz wstępu na forum.
Jeżeli Użytkownik spotka się z atakiem agresji na swoją osobę może o tym poinformować administrację, która z takiego zachowania wyciągnie odpowiednie konsekwencje. Należy przy tym pamiętać aby nie wdawać się w dalsze dyskusje z osoba, która nas atakuje, tylko poczekać na reakcję Administracji. Jeśli dojdzie do ostrej wymiany zdań z obu stron administracja nie jest zobowiązana do rozstrzyganięcia kłótni.
Obowiązuje całkowity zakaz wklejenia prywatnych wiadomości na forum ogólne. W przypadku złamania tego zakazu Użytkownik, który się tego dopuścił otrzymuje bana na okres 3 dni.

Czat

jest objęty wyżej wymienionym regulaminem

UWAGA!

Wchodzenie na forum przez serwer proxy nie jest mile widziane.

Użytkownicy korzystający z proxy będą sukcesywnie blokowani.

Osoby o nicku składającym się z przypadkowo wciśniętych liter na klawiaturze będą automatycznie blokowane (np: drteyr)

Konta z których nie napisano żadnego posta przez miesiąc od momentu rejestracji będą automatycznie usuwane.

INFORMACJE PRAWNE
Portal nie przekazuje żadnych danych osobowych o użytkownikach mailach itp. W razie popełnionego przestępstwa lub naruszenia prawa przez użytkownika, administracja portalu nie ponosi z tego tytułu konsekwencji prawnych, gdyż został on pouczony o obowiązującej go odpowiedzialności karnej.

Jeżeli zajdzie taka konieczność administrator może zmienić regulamin.