Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Bardzo proszę o Waszą pomoc- praca magisterska

Bardzo proszę o Waszą pomoc- praca magisterska 2017/12/14 15:29 #40645

• studentka123
  • studentka123 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Otrzymane podziękowania: 2
Witam bardzo serdecznie.Jestem studentką II roku pielęgniarstwa studiów magisterskich i właśnie piszę pracę o wiedzy alkoholików na temat wpływu alkoholu na ich organizm. Wiem, że temat ten jest dla Państwa bliski, dlatego zwracam się do Państwa z ogromną prośbą o wypełnienie ankiety, która posłuży mi do przeprowadzenia niezbędnych badań. Jest ona całkowicie anonimowa, składa się z 29 pytań. Jej wypełnienie zajmie Państwu kilka minut, a dla mnie będzie to niesamowita pomoc z Waszej strony.
Dlatego bardzo proszę o poświęcenie tych kilku chwil. Z góry Baaaardzo Państwu dziękuję.
Załączam link do ankiety: docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc0Dd6V...9828C11OXjA/viewform
Ostatnio zmieniany: 2017/12/14 15:30 przez studentka123.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Bardzo proszę o Waszą pomoc- praca magisterska 2017/12/14 15:51 #40646

• Ppludrok
  • Ppludrok Avatar
  • Wylogowany
  • Profesjonalista
  • Otrzymane podziękowania: 308
Chciałem, naprawdę ale ale ta ankieta jest zle skonstruowana. Sorry
„you are the universe experiencing itself”
Watts

Bardzo proszę o Waszą pomoc- praca magisterska 2017/12/14 16:11 #40647

• maciejka
  • maciejka Avatar
Arek w czym jest problem? Przejrzałam ankiete i raczej mogłabym odpowiedzieć na pytania chociaz nie jestem uzalezniona. Dla mnie sa jasne.

Bardzo proszę o Waszą pomoc- praca magisterska 2017/12/14 17:06 #40648

• studentka123
  • studentka123 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
Jeśli masz jakieś uwagi do ankiety to podziel się nimi, może mi pomogą ;)

Bardzo proszę o Waszą pomoc- praca magisterska 2017/12/14 17:27 #40649

• Ppludrok
  • Ppludrok Avatar
  • Wylogowany
  • Profesjonalista