Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Alkoholik na Woodstocku

Alkoholik na Woodstocku 2017/07/01 09:18 #37608

• moor
  • moor Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Otrzymane podziękowania: 1
Heja, chciałem poruszyć temat woodstocku, festiwalu muzycznym który jest co roku w wakacje. Opinia na ten temat a w szczególności osób które tam nigdy nie byli tylko słyszeli to wiadomo, bród smród i wielkie pijaństwo. Jestem trzeźwym alkoholikiem, chodzę na mitingi i grupy wsparcia wszyscy mi odradzają, nie odnajdę się w tym klimacie, pakuje się tylko w kłopoty itd.. Jeżdżę od 10 lat i przyznam że to będzie mój pierwszy bez alkoholu.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Alkoholik na Woodstocku 2017/07/01 09:38 #37609

• Ppludrok
  • Ppludrok Avatar
  • Profesjonalista
  • Otrzymane podziękowania: 291
Szczęścia ci życzę i rozumu.
Przepraszam z góry za ten tekst ale musiałem.
Powodzenia i daj znać jak było.
„you are the universe experiencing itself”
Watts

Alkoholik na Woodstocku 2017/07/01 10:34 #37610

• siwy
  • siwy Avatar
  • Wylogowany
  • Profesjonalista
  • Otrzymane podziękowania: 1301
Zgadzam się z opinią Ppludrok.Pakujesz się tam,gdzie nie powinieneś,ale Twój wybór,choć mam nadzieję,że jeszcze przemyślisz sprawę.
To jest festiwal,mający swoje prawa i swój klimat a nie 2h koncert,na który idziesz i wracasz do domu.
Życzę mądrych wyborów ;)

Alkoholik na Woodstocku 2017/07/01 11:50 #37611

• solo6971
  • solo6971 Avatar
  • Wylogowany
  • Profesjonalista
  • Otrzymane podziękowania: 151
pozdrawiam 5a pchal sie misiu do barci za miodkiem. I go uzadlili!
tha panda olla

Alkoholik na Woodstocku 2017/07/01 15:30 #37612

• robert1313
  • robert1313 Avatar
  • Wylogowany
  • Expert postów
  • Otrzymane podziękowania: 29
siema,

nie pilem kiedys 7 lat i przezylem wiele imprez na trzezwo lacznie z takimi dlugimi i swietnie sie bawilem a ludzie nie mogli sie nadziwic ze tak tanczylem i tak sie bawilem i wszytko na trzezwo